In deze tijden van gezondheids-, economische en sociale crisis is de sfeer soms erg somber. Geen paniek! Humor (met een grote H zoals Hahaha!) kan ons redden of in ieder geval veel goeds doen ;) Een woordje uitleg.

De tongbreker, het onverwachte misverstand, de heruitgevonden uitdrukking die niets meer betekent, de verspreking tijdens een vergadering ... Hoewel de werkomgeving soms stresserend kan zijn, kan er ook eens goed gelachen worden! En dat is maar goed ook, want het is wetenschappelijk bewezen dat lachen een krachtige pijnstiller, anti-depressivum, anti-boosheid, anti-bezorgdheid ... is! En bovendien zet lachen de buikspieren aan het werk. It's magic :D
Op het werk is humor, als het goed gebruikt wordt, een manier om remmingen te verminderen en vaak de creativiteit te stimuleren. Het maakt ook de communicatie vloeiender (essentieel bij het combineren van face-to-face en telewerken!), creëert een gezonde en zorgzame omgeving en moedigt samenwerking aan... Kortom, humor verbetert het welzijn en de efficiëntie van werknemers. Dus waarom zou je het jezelf ontzeggen? Managers en medewerkers, durf het te gebruiken! Heb plezier, lach, je hebt er alles bij te winnen!