Waarom kiest u voor een professionele telefooncentrale?
Een telefooncentrale is een systeem waarmee u verschillende communicaties tegelijk kunt beheren, terwijl u slechts één telefoonnummer hebt. Handig en onmisbaar om efficiënt te zijn en uw klanten tevreden te stellen. Wij leggen u alles uit.
Een oproep missen is een potentiële klant verliezen.
Een irritant inspreekbericht zoals "Een ogenblik geduld a.u.b., wij zullen zo snel mogelijk uw oproep beantwoorden", een telefoon die niet opgenomen wordt of een telefoonlijn die voortdurend bezet is ... Situaties die ertoe kunnen leiden dat uw onderneming klanten verliest. Bedenk dat na drie keer overgaan een klant ongeduldig wordt en na vijf keer ophangt! Het is daarom heel belangrijk dat elk bedrijf over een systeem beschikt om meerdere oproepen tegelijk te beheren en door te verbinden naar de juiste gesprekspartner. Dit is het grote voordeel van een telefooncentrale.
Grote ondernemingen beschikken meestal over een telefooncentrale maar vergeet niet dat een telefooncentrale een grote aanwinst is voor alle ondernemingen, ongeacht hun omvang. Technologische innovatie heeft geleid tot de opkomst van nieuwe, goedkopere en efficiëntere modellen die bijzonder geschikt zijn voor kleinere ondernemingen.
De voordelen van een telefooncentrale
Een telefooncentrale is een bron van proces- en kostenoptimalisatie. Hier volgen enkele van zijn faciliterende kenmerken.
PROFESSIONEEL ONTHAAL
Telefoonnummer receptie: met dit unieke en gemakkelijk te onthouden nummer kunt u de inkomende oproepen gemakkelijk beheren.
Wachtmuziek: personaliseer uw berichten en wachtmuziek om het imago van uw bedrijf te weerspiegelen.
Interactieve spraakserver: schakelt de oproep door naar een dienst of een persoon met behulp van een spraakmenu ("druk op 1", "druk op 2"...).
Tijdsfilters: stel een tijdschema en een werkdagenschema in om de oproepen te verdelen.
Wachtrijen: stel een automatische wachtrij in zodat gesprekken bij het eerste belsignaal worden aangenomen en niet verloren gaan.
Doorschakelen: schakel automatisch een gesprek dat voor uw toestel bestemd is, door naar een willekeurig nummer.
Snelkiesnummer: kies voor verkort kiezen, 4 cijfers in plaats van 10, en bespaar intern tijd om een medewerker te bereiken of een gesprek door te verbinden.
Belgroepen: laat meerdere telefoontoestellen tegelijkertijd of na elkaar overgaan om oproepen van één nummer naar meerdere lijnen te leiden.
OPROEPEN BEHERENTelefoonboek: creëer en update gedetailleerde contactfiches en organiseer de lijnen per dienst.
Logboek oproepen: gemaakte, ontvangen en gemiste oproepen worden bijgehouden.
Gelijktijdige oproepen: zelfs als uw lijn al bezet is, kunt u andere oproepen tegelijkertijd ontvangen.